Facebook Linkedin

FRESHHH

FRESHHH je globální on-line studentská soutěž, kde týmy studentů budují novou Oil & Gas Korporaci a rozhodují jak najít nejlepší produktové portfolio a dosáhnout zisku. Pět nejlepších týmů soutěže FRESHHH mohou získat příležitost v programu Growww.

V letech 2007 až 2016 přilákal FRESHHH více než 25.000 studentů ze 76 zemí a 250 vysokých škol. FRESHHH 2016 dosáhl rekordní počet účastníků. Přihlásilo se téměř 7000 studentů, kteří tvořili 2,307 týmů. Tato čísla potvrzují skutečnost, že on-line soutěž se skutečně stala obchodní značkou v našem odvětví na mezinárodní úrovni.

V České republice máme spoustu talentovaných studentů a to dokazuje i úspěšnost českých týmů v soutěži FRESHHH, kterou pořádáme v rámci celé Skupiny MOL. Tým České republiky vyhrál v ročníku 2015 i 2016.

Pro další informace navštivte:

Facebook page 
freshhh.net

 

profilpic

Narodil jsem se na Slovensku v Martině, již 5 let ale studuji v Praze na Fakultě jaderné a fyzikálně inženýrské na ČVUT. Začal jsem jako student jaderné fyziky, ale nakonec jsem přeběhl na aplikovanou matematiku, kde se do teď zaměřuji na finance a oceňování derivátů. Studia končím v první polovině příštího roku. Plánuji ale ještě další vzdělání, chci se přihlásit na Cambridge, anebo London Business School, neboť bych si chtěl doplnit vzdělání v byznysovém směru a ekonomických směrem, které mi zatím chybějí. Za velké plus považuji to, že jsem stále ještě jako student rok pracoval v BCG v tzv. Knowledge teamu, kde jsem vytvářel podporu pro konzultační tým. Právě v tomto období jsem poznal Filipa Byznara, se kterým jsme začali vytvářet postupně tříčlenný tým do soutěže Freshhh.

Od prvního okamžiku jsme měli předsevzetí, že chceme soutěž vyhrát. Hned na začátku jsme se otevřeně sedli a pobavili o tom, jak naplno do projektu půjdeme. Všichni jsme se shodli na tom, že do toho dáme maximum. Potkávali jsme se každý den a dávali jsme do toho tolik času, kolik si projekt vyžadoval. Kolega měl navíc zkušenost s touto soutěží z předchozího ročníku, což se ukázalo jako velký přínos minimálně na začátku v prvních kolech.

Samotná soutěž trvala déle než dva měsíce, nejdříve jsme řešili Business model rafinérie, potom konkurenční prostředí na trhu s čerpacími stanicemi a v dalších blocích postupně i jiná témata, jako například případové studie na strategii při nízkých cenách ropy . V rámci soutěže jsme nakonec jako tým dorazili na její finálovou část do Budapeště. Po vítězství samozřejmě přišla velká radost a otevření se novým kontaktům. Velmi brzy jsme potkali členy nejvyššího vedení Skupiny MOL v Maďarsku. Postupně jsme se potkali s představiteli jednotlivých divizí a členy představenstev, což bylo velmi zajímavé a motivující.

Ve velmi krátké době měl člověk následně možnost potkat generálního ředitele a ředitele maloobchodu MOL v ČR. Ve finále nám byla po těchto schůzkách nabídnuta pozice inhouse consulting/support to CEO, čímž se už blížím k situaci, ve které se dnes nacházím. Za tuto příležitost jsem velmi rád. Soutěž mi otevřela hodně dveří a pomohla rychle poznat a pochopit spoustu věcí. Je to ohromná příležitost učit se, což já osobně vždy ocením.

×