Facebook Linkedin

Skupina MOL dnes představila novou službu sdílení automobilů MOL Limo, která reflektuje ambice společnosti stát se první volbou pro zákazníky a být průkopníkem v oblasti řešení mobility ve střední a východní Evropě. V rámci strategie do roku 2030 je cílem Skupiny MOL přizpůsobit se dynamice trhu a přejít z tradičního maloobchodního prodeje paliv k nabídce širšího sortimentu zboží a služeb.

„Mobilita představuje v strategii Skupiny MOL do roku 2030 důležitý směr. Cílem je změnit naše maloobchodní aktivity tím, že se zapojíme do rostoucích oblastí spotřebitelské poptávky a zúčastníme se přeměny dopravy ve střední a východní Evropě. Chceme být první volbou pro zákazníky a poskytnout jim veškeré zboží a služby, které potřebují během cestování, a zároveň přispět k tomu, aby bylo co nejpohodlnější. Nabídka carsharingu, který bude hrát klíčovou roli v systému dopravy velkých měst, skvěle zapadá do této strategie,“ řekl Peter Ratatics, výkonný ředitel služeb pro zákazníky Skupiny MOL.

Služba MOL Limo poskytuje flexibilní řešení, které umožňuje uživatelům půjčit si auto a zanechat ho na jakémkoli místě podle vlastního výběru. Spolupracuje jak s veřejnou dopravou, tak dokonce se službou sdílených kol. Díky systémům společného využívání automobilů a kol, který byl spuštěn před třemi roky, je Skupina MOL vedoucím poskytovatelem řešení v oblasti mobility pro obyvatele Budapešti.

Dlouhodobým cílem společnosti je další rozšiřování této sítě v maďarské metropoli, ale i mimo ni a časem i provoz plně elektrického vozového parku v souladu s rozvojem infrastruktury elektrických vozidel v Maďarsku a v celém regionu střední a východní Evropy. Očekává se, že změny v chování spotřebitelů, jako je menší potřeba vlastnit vozidlo, ve spojení s rostoucím ekologickým povědomím přinesou zvýšenou poptávku po službách carsharingu, jež mohou významně ovlivnit kvalitu ovzduší a dopravní zácpy ve velkých městech.

Více informací o službách MOL Limo car sharing a MOL Bubi bike sharing 

 

×