Politika kvality

Naším prvořadým cílem je stát se první volbou pro zaměstnance, zákazníky a investory, v souladu se Strategií 2030 Skupiny MOL.
V této souvislosti kvalita znamená více než pouze vynikající jakost produktů a služeb, uspokojení zákaznických očekávání či požadavků kladených na dodavatele. Kvalita je jedním z hlavních pilířů správy a řízení Společnosti na úrovni Skupiny a provozu založeného na procesech, které definují náš vztah s interními a externími partnery.

 

Certifikace ISO 9001:2015

Oddělení velkoobchodu společnosti MOL Česká republika s.r.o. zavedlo systém řízení kvality podle normy ISO 9001.

Management a zaměstnanci oddělení velkoobchodu a oddělení s velkoobchodem úzce spolupracujících prosazují fungování a nepřetržité zlepšování systému řízení kvality. Zavedli jsme systém řízení kvality podle normy ISO 9001:2015 a nepřetržitě ho zlepšujeme. Systém řízení kvality vytvořený podle normy ISO 9001 zahrnuje následující činnosti:

  • Nákup, prodej a distribuce paliv a výrobků z minerálních olejů
  • Dovoz výše uvedených výrobků

Definovali jsme:

  • naše procesy a jejich propojení
  • kritéria, metody, zodpovědnosti a oprávnění osob, jež mají na starosti kvalitu
  • informace potřebné pro provoz a zabezpečujeme k nim přístup
  • potřebné měření, analýzy a opatření potřebné na dosažení plánovaných výsledků a nepřetržité zlepšování

Letos jsme úspěšně absolvovali dohledový audit a přechod na novou normu ISO 9001:2015. Tato certifikace je platná pro velkoobchod s ropnými produkty, mazivy a autochemikáliemi a poskytování souvisejících služeb.

Soubory ke stažení

Kontaktní osoba

Dagmar Bizzuto

OD&CG

×
Your browser is out of date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×