MOL Cup

Jedna z nejstarších fotbalových soutěží Pohár Fotbalové asociace České republiky se od sezóny 2015/2016 může pyšnit novým generálním partnerem. Společnost MOL Česká republika, s.r.o. se rozhodla spojit své síly s českým fotbalem. Fanoušci se tak nově mohou těšit na utkání MOL Cupu. Tento svazek podpisem kontraktu stvrdili 31. července 2015 předseda Fotbalové asociace České republiky Miroslav Pelta a Oszkár Világi člen představenstva Skupiny MOL a generální ředitel a předseda představenstva slovenské petrochemické společnosti SLOVNAFT, a.s..

„Vnímáme to jako důležitý krok ke zvýšení prestiže domácího poháru. Tato soutěž si silného partnera, který má vizi a perspektivu, zaslouží. Nepochybuji, že spolupráce s MOL Česká republika bude fungovat, neboť máme vlastně podobný cíl jako náš nový partner - přiblížit produkt lidem v celé republice. Čeká nás řada nových věcí, takže se moc těšíme a doufáme, že si pohárovou soutěž víc užijí i hráči a především diváci kdekoliv v ČR,“ vkládá naděje do nového partnerství předseda FAČR Miroslav Pelta.

MOL Česká republika je součástí mezinárodní Skupiny MOL, přední ropné a plynárenské společnosti ve střední a východní Evropě. MOL v České republice provozuje čerpací stanice MOL, Pap Oil a Slovnaft. Prostřednictvím společnosti Slovnaft Česká republika je aktivní také ve velkoobchodu s ropnými produkty.

Oszkár Világi, člen představenstva Skupiny MOL, předseda představenstva a generální ředitel slovenské rafinérské společnosti Slovnaft k právě zahájené spolupráci uvedl: „Projekt vnímáme jako strategické partnerství a národnímu poháru MOL Cup chceme poskytnout stabilní zázemí. Partnerství proto podepisujeme na tři roky, přičemž máme opci ještě na další dva roky. Hlavním cílem je zvýšení popularity samotné pohárové soutěže. Chceme přinést MOL Cup i do menších obcí, kde se hraje fotbal, aby lidé mohli zažít pohárovou atmosféru. Chceme být silným a zodpovědným partnerem, pomoci při dalším rozvoji českého fotbalu a přispět ke kvalitativnímu růstu oblíbeného sportu v České republice.“

S příchodem generálního partnera získá MOL Cupu novou identitu, včetně loga, ale i například zbrusu nové prezentace a komunikace. Již dnes byly spuštěny sociální sítě (Facebook, Twitter a YouTube kanál), v rámci kterých se fanoušci dočkají řady novinek jak ze současnosti, tak historie soutěže, jež patří mezi nejstarší v Česku.

V rámci aktuálního ročníku MOL Cupu se odehraje 187 utkání ve 117 městech a obcích. Po prvních čtyřech odehraných kolech bude následovat čtvrtfinále a semifinále. Finále se pak chystá na 18. 5. 2016.

×
Your browser is out of date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×